Rohacell 31 IG-F PMI Foam Core

Schiuma strutturale PMI Rohacell® di densità di 32 kg/m3 a celle chiuse disponibile in spessori di 2 mm, 3 mm, 5 mm e 10 mm.Scelta di dimensioni di fogli.Materiale core d'alta prestazione particularmente adattatu per a trasfurmazioni di prepreg.

Dimensione di foglia
625 x 312 mm;625 x 625 mm;1250 x 625 mm

Spessore
2 mm;3 mm;5 mm;10 mm

Disponibilità: 7 in stock dispunibule per spedizione immediata
0 più pò custruitu in 2-3 ghjorni

Descrizzione di u produttu
ROHACELL®31 IG-F hè una schiuma PMI (polimetacrilimide) d'altu rendiment, chì presenta una struttura di cellula finissima chì si traduce in un cunsumu di resina di superficia assai bassu.Questa schiuma hè ideale per strutture critiche di prestazione cum'è pelli d'ala d'UAV, energia eolica è applicazioni di sport motori / sport acquatici di altu rendiment.

A spuma PMI offre parechji vantaghji nantu à a spuma di PVC Closed Cell, queste includenu proprietà meccaniche migliurate (tipicamente 15% di forza di compressione più alta) cunsumu di resina di superficia assai più bassa è temperatura di trasfurmazione più alta facendu particularmente bè adattatu à u prucessu di prepreg.

Vantaghji ROHACELL®31 IG-F
• Quasi senza resina uptake
• Adatta per i cicli di cura di alta temperatura
• Compatible cù tutti i sistemi di resina cumuna
• Bon insulation termale
• Eccellente rapportu forza à pesu)
• Excellent machining è thermoforming pruprietà

Trattamentu
A schiuma ROHACELL IG-F hè cumpatibile cù tutti i sistemi di resina cumuni cumpresi epossidichi, vinilester è poliester, hè facilmente tagliata è lavorata cù l'equipaggiu convenzionale, i fogli più sottili sò facilmente tagliati è profilati a manu cù un cuteddu.A curvatura unica moderata è e forme ligere cumposti sò generalmente ottenute cù i metudi convenzionali di insaccatura in vacuum, i raghji finu à 2x u spessore di u materiale ponu esse stampati cù termoformatura à circa 180 ° C induve a schiuma diventa termoplastica.

A struttura di cellule chjuse significa ancu chì a schiuma di PVC pò esse aduprata in i prucessi di fabricazione di vacuum hè assai adattatu per RTM, infusione di resina è sacchetti di vacuum, è ancu per laminazione aperta convenzionale.A struttura di cellula fina hè una superficia di ligame eccellente cumpatibile cù a maiò parte di i sistemi di resina standard cumpresi epossidichi, poliester è vinilesteri.

Prepreg: a schiuma PMI hè particularmente adatta à co-curing in un laminatu prepreg.L'assunzione eccezziunale di resina permette à u core di esse inclusu in u laminatu prepreg senza a necessità di includà una resina o film adesivo, cum'è generalmente a resina "scavenged" per u legame di a superficia ùn hà micca un effettu significativu nantu à u rapportu di resina / fibra di prepregs.Le Rohacell IG-F peut être traité à des températures jusqu'à 130 °C et à une pression jusqu'à 3 bar.

Laminazione a manu: e spume Rohacell sò cumunimenti aduprate in applicazioni laminate a manu è in sacchetti di vacuum, in particulare in a custruzzione di pelli sandwich ultra-leggeri in UAV è aerei di cuncurrenza.
Infusione di resina: Se Rohacell preparatu currettamente pò esse incorporatu in una infuzione di resina, per fà questu, i canali di distribuzione di resina è i buchi anu da esse machinati in a scuma per permette à a resina di scorri currettamente cù u listessu principiu chì u nostru PVC75 perforatu è grooved.

Spessore
ROHACELL 31 IG-F hè dispunibule in spessi di 2 mm, 3 mm, 5 mm è 10 mm.I fogli più sottili di 2 mm è 3 mm sò ideali per i pannelli ultra-leggeri cum'è l'ala UAV è a pelle di fuselagiu, à questi spessori, u saccu di vacu tira facilmente a schiuma in curvature moderate.I fogli più grossi di 5 è 10 mm sò comunmente usati per pannelli piani ligeri, cum'è bulkheads è coperchi di trattu.

Size Sheet
ROHACELL 31 IG-F hè dispunibule per cumprà in linea in fogli 1250mm x 625mm è per prughjetti più chjuchi 625mm x 625mm è fogli 625mmx312mm.In generale, ùn ci hè micca prublema di cunghjunzione di più fogli di materiale core in una struttura sandwich induve sò pruduciuti pannelli più grande.

Densità
Offriamu u ROHACELL IG-F in 2 densità, u 31 IG-F cù una densità di ~ 32kg/m⊃ è u 71 IG-F cù una densità ~ 75kg/m⊃.U 31 hè tipicamente assuciatu cù pelli sottili (<0,5 mm) aduprate in applicazioni super-leggere cum'è UAV è pelli di mudelli d'ala è pannelli di paratia.U 71 IG-F hà circa 3 volte a forza meccanica è a rigidità di u 31 IG-F è hè ideale per pannelli assai carichi cù pelli più spessi, cum'è pavimenti, ponti, splitter è elementi di chassis.

Applicazioni adatti
Cum'è un altu rendimentu, u materiale di core prepreg co-curable ROHACELL IG-F hè adattatu per una larga gamma di applicazioni cumprese:
•Fabbricazione di mudelli Aero
•Attrezzatura di ricreazione cum'è sci, snowboard, kiteboards è wakeboards
•Panels di carrozzeria Motorsport, pavimenti è splitters
•Aircraft interiors, fuselages
•Pannelli architetturali, rivestimenti, chjusi
•Scafi marini, ponti, portelli è pavimenti
•Pale di turbine di energia eolica, recinzioni

Pesu è Dimensioni
Spessore 2 mm
Lunghezza 625 mm
Larghezza 312 mm
Dati di u produttu
Culore Biancu  
Densità (secca) 32 kg/m³
Chimica / Materiale PMI  
Pruprietà meccanica
Forza di Tensile 1.0 MPa
Modulu di Tensile 36 GPa
Forza cumpressione 0.4 MPa
Modulu di cumpressione 17 MPa
Forza di taglio di a piastra 0.4 MPa
Modulu di tagliolu di a piastra 13 MPa
Coefficient Linear Expansion 50.3 10-6/K
Pruprietà generale
Pesu Grossu 0,01 kg

Tempu di post: 19-mar-2021